Verzenden & retourneren


Voor verzenden van bestelling kiezen we exclusief voor PostNL.  Artikelen worden verzonden in stevige verpakking en aangetekend*) verstuurd. De kosten hiervan zijn afhankelijk van  het aankoopbedrag. Het tarief ligt onder de werkelijke verzendkosten die wij aan PostNL betalen.

 
Bestellingen (en betalingen) uitgevoerd na 15.30 uur kunnen i.v.m. de administratieve verwerking pas de volgende werkdag verstuurd worden.

 

Nederland

    • Aankoopbedrag > € 50; altijd gratis verzending.
    • Aankoopbedrag tussen € 0 en € 50, verzendkosten € 4,95 incl. BTW.
    • Avondbezorging € 2,00 toeslag op het verzendtarief
    • Aflevering thuis, op het werk of bij één van de 2500 PakjeGemak punten.


Verzending in principe elke werkdag mits besteld en betaald voor 15.30 uur, verzendduur 1-2 werkdagen. PostNL bezorgt ook op zaterdag (geldt niet voor bedrijfsadressen en geen Rembours bestellingen).

Levertijden zijn altijd een indicatie en geen zgn fatale termijnen (artikel 5 ALV).

*
POSTNL heeft 99% betrouwbaarhed met levering op volgende werkdag. In uitzonderlijke gevallen kan de bezorging langer duren (bv. rond feestdagen). Laptopcomfort.nl maakt voorbehoud voor overmacht situaties.



 
*) afhankelijk van de waarde en omvang behouden we het recht om een andere verzendmethode te kiezen.


België

Verzending met POSTNL EPS: standaard tarief € 7,95 incl. BTW.
Aankoopbedrag > € 100 gratis verzending
Verzending in principe elke werkdag mits besteld en betaald voor 15.30 uur, verzendduur 1-3 werkdagen.
Het tarief ligt onder de werkelijke verzendkosten die wij aan PostNL betalen!
 


Duitsland

Verzending met POSTNL EPS standaard tarief € 17,50 incl. BTW
Verzending in principe elke werkdag mits besteld en betaald voor 15.30 uur, verzendduur 2-3 werkdagen.


Luxemburg

Verzending met POSTNL EPS standaard tarief € 17,50 incl. BTW
Verzending in principe elke werkdag mits besteld en betaald voor 15.30 uur, verzendduur 2-3 werkdagen.


Afhalen

Helaas kunt u de producten niet bij ons afhalen. Wij zijn een internetbedrijf en hebben geen faciliteiten om u op adequate wijze te kunnen ontvangen. Uw bestellingen worden per post na ontvangst van uw betaling naar u toegezonden.
 
 

 

Track & Trace 

Zodra uw bestelling afgerond is ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Zodra het pakket wordt verstuurd, ontvangt u een email  met het PostNL track&trace 3S-nummer* waarmee u kunt bijhouden waar en wanneer uw pakket wordt afgeleverd. (PostNL-Track&Trace website)
 
Het kan voorkomen dat u op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat POSTNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
 
In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. 
 
Als uw bestelling wordt aangeboden wanneer u op dat moment niet thuis bent, zal het pakket de eerst volgende werkdag of zaterdag nogmaals worden aangeboden. Is er bij de 2e afleverpoging wederom niemand aanwezig, dan zal het pakket worden afgeleverd bij een postkantoor bij uw in de buurt. De bezorger zal in dat geval een bericht achterlaten zodat u weet waar u het pakket op kunt halen. Uw bestelling blijft 3 weken liggen op het postkantoor.
 
* Wij behouden ons het recht voor om in voorkomende gevallen een afwijkende verzendmethode (b.v. koerier of brievenbuspost) te kiezen.

 

 
Zodra de aankoop bevestigd is in onze webshop is deze definitief.  Wij streven er naar om uw pakketje zo snel mogelijk naar u toe te sturen, en wij doen ons best om het binnen 14 werkdagen op sturen, uitzonderingen daargelaten. Van alle artikelen houden we een minimale voorraad aan om snel te kunnen leveren, het kan echter voorkomen dat een bepaald artikel uitverkocht is zowel bij ons als bij onze leveranciers.


Retourneren

Als u niet tevreden bent over het ontvangen product kunt u het, mits ongebruikt en originele staat en, indien mogelijk, in originele verpakking, binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. U kunt dan een ander product bij ons uitzoeken of uw rekening laten crediteren conform onze voorwaarden.
 
Let op: de Wet Kopen op afstand is in het leven geroepen om consumenten (zakelijke aankopen zijn uitgesloten) die op afstand kopen de kans te geven het product te zien. Een product op zicht houden is derhalve niet hetzelfde als het product gebruiken. Het volwaardig gebruik van het product gedurende 14 dagen na leveringsdatum kan leiden tot vervalling van uw recht.

 
Stuur het pakket samen met de kopie factuur naar:
 
LaptopComfort
Antwoordnummer 3024
3860 VZ Zeewolde


U kunt zonder kosten uw retouren versturen*. Pakketten die niet door de brievenbus gaan moeten op het postkantoor aangeboden worden. U ontvangt tevens een bewijs van versturing.
 
*Antwoordnummer alleen mogelijk voor retouren van artikelen verkocht in Nederland.

Artikel 9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping

  1. Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.
  2. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
  3. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
  4. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.


======================================================================

Modelformulier voor herroeping (DOWNLOADEN PDF)

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Laptopcomfort
Antwoordnummer 3024
3860 VZ Zeewolde

U kunt zonder kosten uw retouren versturen*. Pakketten die niet door de brievenbus gaan moeten op het postkantoor aangeboden worden. U ontvangt tevens een bewijs van versturing.
*Antwoordnummer alleen mogelijk voor retouren van artikelen verkocht in Nederland.

 

-          Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

herroept/herroepen*

 

-          Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

 

-          [Naam consumenten(en)]

 

-          [Adres consument(en)]

 

-          [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 

 

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
(0)
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »